4 Ekim 2013 Cuma

çok mu sevdik ne?

bugün metrobüste sana benzeyen bi' kişi gördüm bayrampaşada indi. bizim he zaman buluştuğumuz yerde. bildiğn aynı sendi kulağında kulaklık mp3 çaları ile müzik dinliyordu. kırmızı ya da pembemsi bir şey giymişti boyuda aynı sendi.
merdivenlerden cıkarken yuok elif olamaz diye kendimle konuşurken ayaklarımda beni geriye çekiyordu. köprünün yukarsına çıktığımda seni her zaman beklediğim yerde o kıza baktım. sen olabilirsin ümidi ile yanına gitmek istedim. biliyordum sen değildin. olmanda imkansız zaten. sen yoksun sevgilim. özledim ama seni artık sana benzetmekle kalmayıp senin olduğunu düşünüyorum. çok mu sevdik ne? çok mu özledik?

bugün senin benzerini gördüm sevgili, onda bile sen diye atıyorsa. inan seni görsem ölürüm oracıkta.
seni çok özledim...

bedenim sen
ruhum sen
aklım hep
sen
söylesene
seni
sevmeyi
ne zaman
bırakacağım
ben?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder