14 Şubat 2013 Perşembe

bugün seni daha çok özledim.

bugün seni daha çok özledim...
sevgililer günü olduğu için mi bilmem ama bugün seni daha çok özledim.
konuşmayı,
sesini duymayı,
kokunu içime çekmeyi,
sana sarılmayı ben çok özledim sevgili.
bugün her yer de bizim taklitlerimizi yapan çiftler vardı.
mutluluk oyunları oynuyorlardı.
hepsinde de çiçek vardı.
hani sana aldığım hep bi yerlerde unuttuğun çiçeklerden.
kırmızıydı.
elimi ilk tuttuğunda yada karşımda ilk defa seni seviyorum dediğimde yanağında oluşan kırmızılık gibiydi...
adı da güldü.
bugün seni daha çok özledim.
daha çok sen istedim.
açtım puzzle.
açtım anlamazdını.
bir de resmini.
ağlıyorum ama mutluluktan "iyi ki seni tanımışım, iyi ki hayatımda olmuşsun."
ağlıyorum ama pişmanlıktan "seni kaybetmişim..."
bugün ben seni daha çok özledim inan bana...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder