23 Şubat 2018 Cuma

senin o gözlerin.

otur bir köşeye sorsana kendine bi' neden biz olmadık? sadece sor. düşün. aklına sakın ama sakın başkasını getirme. şuan olsak olur muyduk de? olmaz deme... deme...

lanet olası eşek gözlerin gene bir şarkı ile aklıma geldi. https://www.youtube.com/watch?v=VEnO3G3Ku7c hatırlar mısın? senin o gözlerin...

bir şarkı düşer yadıma, sen gelirsi aklıma. neden ?
senden gideceğim diyorum ama yine gidemiyorum, senden başka kimi sevmeye kalksam bir yerde patlak veriyor. olmuyor işte yapamıyorum. o kadar kararlıyım ki sadece 15 gün sürüyor birine bağlı kalmak.

neden seni sevmem gerekiyor*
neden beni sevmemen gerekiyor*

neyse
o
gözlerin
var
ya

1 yorum:

  1. Bilmem bilmiyorum. Hem cok öncelerde çok derinlerde kalmışsin gibi hem hala her yerden çıkıyorsun gibi değişik bir şey ama yapamazdık biz iki farklı ve zor karakterler olarak yapamazdik

    YanıtlaSil