5 Kasım 2017 Pazar

yar ağladı sahiden.

ne güzel demiş orhan abi? yar ağladı bende ağladım...

https://youtu.be/uGRVJOr3Z6M neden her şarkıda seni hatırlıyorum?  neden hala gözlerim doluyor sen gelince aklıma? neden geçmiyor bu yangın? neden ha söyle neden?

seni görmeyi o kadar çok istiyorum ki anlatamam ki zaten sende anlamazsın. hayatın yolunca sanırım genelde insanlar yolunda gitmeyince eskiye dönmek ister ya bende neden hep eskiye dönme isteği bar ? bugünü yaşarken bile.

yazının sonuna gelirken buray çalıyor sahiden diyor.

orhan abi yar ağladı dedi
buray sahiden.


1 yorum:

  1. Ben değilim belki gözlerini dolduran benim olduğum günlerde omzunda yük olmaması belki. Son kalan abim de evlendi iki abimin de yanimda olduğu günleri özlüyorum. Nenemin olduğu günleri özlüyorum. Sevdiklerim heo gidiyor birer birer azaliyorlar.

    YanıtlaSil