12 Ocak 2017 Perşembe

hoş mu kal?

insanlar arkadaşlar ve diğerleri çok saçma ve garip
kime güveneceğini kime sonsuza dek inanacağını bilmiyor
en zor anımda yanımda olacak o insan dediğin insanı en zor anında yanından kaçarken görmek ne zor muş bilir misin?
bu en mutlu günümde
en mutsuz günümde
yanımda olur dediklerin, şimdi neredeler?
hangisi ha hangisi?? onları başkaları uğruna savunduğumuz günler  ne oldu?
bunları bilemiyor işte insan
saf  ve malca inanıyor.
insan dostunu iyi seçmeli,
ben seçemedim.
dostum yok,
sevdiğim yök,
sevenim yok,,,

neden bu şehirdeyşm?? neden hala bekliyorum yaşamaya?
neden ölmeyi hiç bu kadar hak ettiğimi düşünüyorum.

kimsemmyok,
senyok
zamanyok
hoşçakal

4 yorum:

  1. Sende mi dost kazığı yedin?
    Bende yedim. Annemi karşıma aldığım insanlar şimdi hayatımda yoklar. Pişmanlık fayda etmiyor malesef icimde bir seyler bittikten sonra fayda etmiyor. Etmeyecekte..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de 3 farklı dost dediğim insanlardan yedim. Peşinden koştuğum, her anında yanında olduğum dost dediğim insanlardan, iş kuracağım insanlardan. kısacası beni düşünmeyen dost'larımdan çok kazık yedim.

      Bende içimde bitirdim. Bundan sonra bundan sonra ne ölüme ne dirime diyeceğim tek nadide insanlar onlar...

      Sil
  2. Insanlari tanıyoruz hayatı öğreniyoruz..

    YanıtlaSil
  3. Ruyamda gördüm tüm aileni baban hariç. Annen gitmis evden hatta sen istemişsin gitmesini nedenini anlamadigim bir sekilde. Gizem vardı ve bir kız daha kim bilmiyorum. Sen vardın ilginc bir ruyaydi neye yormaliyim bilmiyorum.

    YanıtlaSil