18 Ağustos 2015 Salı

sesindi cennetim

Son zamanlarda sana çokça yazma isteği duyuyorum inan her gün yazmak istiyorum. Sana yazınca senle konuşmuş gibi oluyorum çünkü bu yüzdendir sana yazmalarım. Sana mektup yazmak gibi bir şey buralara yazmak adresi bilinmeyen, geri cevap verileceği meçhul. Bu aralar çok yalnızım. Bazı şeyleri çok özledim. Sevilmeyi, çift kişilik masalarda yemek yemeyi içinde çift geçen her şeyi ben çok özledim. Çift olmak mı özlemek? Çifti olduğun kişiyi mi?

Bu aralar spora başladım biraz kilo aldım. Sakalımı kesmek üzereyim. Annem yok. Bu aralar bazıları hep bok.

Yalnızlık beni ne zaman bırakacak? Ne zaman bazı şeyleri çift görmeye başlayacağım doktor bey? Tek kişilik davetiyelerden bıktım artık ben çiftim neden kimse bunu görmüyor? Neden sendeki beni kimse görmüyor? Sensiz oturduğum her masaya bi sandalye daha eklettiriyorum. Sen gelene kadar ceketimi oraya asıyorum. Sahi ne zaman geleceksin de ceketimi alacağım?

Özledim işte bi sesini duysam inan hiçbir şey istemem. sûra üflemiş gibi olurdu bi merhaba diyişin. öyle yıkıcı ve öyle yeni başlangıçlara adım attıran. bu aralar kokunu, sesini içinde sen geçen her şeyi çok özledim. özledim demekten bıktım sevgili ben sen diyip sen özledim anla. senin geçtiği her cümle bi özlem.

ben 
özledim
sesini

1 yorum:

  1. Yine ansizin düştün içime. Neden icimde yok edemiyorum niye bitmiyosun..niye bence artık bitti dedigim halde birden bire gecenin bu saatinde beliriyorsun ki?
    Kac yil oldu
    Kac ay
    Kac hafta
    Peki kac gun??
    Bende senin yolundan gidiyorum artik bir cok idealimi yavas yavas gerceklestiriyorum. Yeni yollara başlıyorum.
    Geriye dönüp baktığımda ne farkliydik degil mi? Msnden ayda bir kere fotoğraf atabilirdik. Çözünürlüğü bilmem kac Megapixel:) simdiyke kiyasliyorum da hic biseyin anlami yok sanki. Caba yok. Tuslu telefon vardi ellerimizde. Wep camdan görüşmek ne kadar zordu. Gerci hala zor ama ne bileyim.simdi 3g var.
    Kiyasliyorum da bunca kolaylikla o zamanlar cok daha güzeldi be. O zamana yönelik sarkilar bile baskaydi. Sanki cok yakin ama bir o kadar uzak gibi o günler simdi baktigimda geriye. Bogazim düğüm düğüm bir daha o günler hic gelmeyecek çünkü. Seni çok özledim ve hic değişmeyecek olan birsey varsa sana ve o günlere olan ozlemimdir.
    Murat Dalkılıç -saltanat dinle

    YanıtlaSil