13 Mart 2015 Cuma

sen ve ben yani biraz anlatsana lütfen.

anlatsana biraz senin gözünden beni. cümleler kur mesela içinde sadece sen ben olan. başka kimseye gerek yok sen ve ben olsak yeterli. biz demiyorum bak sevgili sen ve ben. biliyorum artık biz değiliz. kelimelerini bir ok gibi kullan hepsi delip geçsin kalbimi öyle bi anlat ki sevgili göreyim gözlerindeki beni.

lütfen biraz anlat beni buna çok ihtiyacım var. senin sözlerine ihtiyacım var. bir insanın sözlere ihtiyacı olması ne demek bilir misin sevgili? bilmiyorsan anlat biraz bana beni...

"Bir gün bana ne dedi biliyon mu? Unutmak kelimesi undan çıkmış. Nasıl unutmak kelimesi undan çıkmış? Bildiğimiz un mu yani hamur işi? Öyleymiş. Unutmak için un ufak etmek gerekiyormuş. Birini bütün olarak unutamazmışsın zaten, öyle pat diye unutamazmışsın. Yavaş yavaş, yavaş yavaş unuturmuşsun. Gözleri, kaşı, burnu..Öyle kulağı, sesini..Yavaş yavaş. Unuttuğun zaman da o kişi olmazmış. Hatırlamazmışsın. Sonra unuttuğunu unuturmuşsun. Ben unutmak istiyorum la!

Her gün ne zaman unutucam diye soruyorum ben kendime. Her sorduğum zaman da her şeyi yeniden hatırlıyorum ben. Daha net. Unutamıyorun ben.. "

Bu aralar biraz unutmaya meyilliyim. saatin kaç olduğunu, hangi günde olduğumuzu, gözlerinin rengini, sözlerini unutmaya çalışıyorum tam unuttum derken yeniden hatırlıyorum...

ben unutmadan biraz hatırlatsana beni sana? seni bana?

haydi gel
biraz
anlat

Neşet Ertaş Haydar Haydar

4 yorum:

  1. Sen benim gözümde bi inatçısın. Unutmamak için direnen başkasıyla ona kendini sevdirip yapamayan sonra o kızın duygularını inciten bir hayvansın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni biraz anlatsana yazısında dediğim gibi tek bi cümle ile değil bir paragraf ile anlatsana demiştim. Evet inatçıyım ve bundan da gurur duyuyorum her yiğidin harcı değildir.

      Ben kimseyi kendime sevdirmedim onlar sana olan sevgimin bir parçasını görüp bana aşık oldular ve kimseyi incitmedim. Her şey anlaşmalı oldu merak etme. ve evet bi hayvanım.

      Sil
  2. Sen benim tanıdığım en sadık insansın.
    Sen kimsenin yapamayacağı kadar sabırlsın .
    Sen asla yapamaz kimse dediğim cümlelerimin aksini yapıp ispatlayan tek insansın.
    Sen unutamam deyip beylik sözler edip arkasında (üzsen de) duran tek insansın. (benim tanıdığım)
    SSen kendine verdiği sözleri gerçekleştiren ve benim seni hep böyle tanımamı sağlayan bir insansın.
    Sen Hep birşeylere geç kalan bir insansın..
    Sen onur!!!!! çok gerizekalı!! mal!!!! beyinsiz........ ama çok iyi bir insansın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cümlelerini benimle süslediğin için teşekkür ederim. Gerekli cevabı yeni yazımda verdim. ben neye geç kaldım? neden geç kaldım? geç kalmamayı öğretmedin ki bana. bir selam göndersen geç kalmazdım.

      Sil