22 Haziran 2014 Pazar

bombok her şey bu aralar...

depresyondan daha beter sanırım bu aralar. hiçbir şey yapasım gelmiyor. canım sıkılıyor sürekli kendimi dizilere verdim saçma sapan sürüp gidiyor hayatım ne zaman düzeleceğim ne zaman toparlanacağım bilmiyorum. hayallerim var hedeflerim var hiçbirini umursamıyorum bu aralar neden umursamıyorum ben de bilmiyorum. şuan ne yapıyorsun? en çok onu merak ediyorum, twitter sayfana bakamıyorum, senin ne yaptığını inceleyemiyorum korkuyorum kısacası... uzun süre oldu sevgili seni görmeyeli rüyalarıma da gelmiyorsun. çok saçma geçiyor bu aralar her şey düzelirim elbet ama yıkımı çok olmasa inşallah...

seni çok seviyorum sevgili, bilmiyorum işte sadece çok seviyorum. bu aralar çok boktanım. canım sıkılıyor, halisizim kimsesizim bu aralar çok yalnızım sevgili. yalnız kelimesini ezberlemiş ve asla yanlız yazlmayacak kadar yalnız.. özlüyorum seni. seni seviyorum. neyse ağlayamayacağım bu yazımda. yanağından dokunması için bir rüzgara dokunuşumu bahşettim sevgili. yanağına ilk değen rüzgar benimdir bilesin...

ben seni çok seviyorum sevgili

2 yorum:

  1. Hayırdır ne oldu? Neyin var? Kötü bir şey yoktur inşallah... (her şey ayrı yazılır bok kafalı)

    YanıtlaSil