16 Kasım 2013 Cumartesi

Fazla sensiz burası...

yok yok otur gitme kal şurada içimi açıp her şeyi söyleyeceğim sana. çokça özledim olacak içinde çokça hayal kırıkları çokça seviyorum olacak. fazla konuşacağım biraz bencil olacağım belki hep kendimi anlatacağım hiç sana seni anlatır mı ki insan işte bundan sanırım bencil oluşum. yine ağlayacağım belki yine masam da göz yaşı damlası olacak. sabah annem masayı silerken farkedecek ama anlamaz sanırım. sahi anlar mı sevgili?

yine ağlayacağım. yine başım ağrıyacak ve yine uykuya dalarken seni düşüneceğim. kalbim sen için atacak belki başkasıyla konuşacağım uyurken ama sen olacaksın bu bedende solum hep senin olacak başka kimse olmayacak solumda... senin yerin hep ayrı olacak hatta yerin ayrı olmayıp bir çılgınlık yapıp o kalp hep sen olacak. yine sabah olacak yine havakararacak yine zaman geçecek ama sensiz geçecek biliyor musun? senin olmadığın bir zaman... bir zamanlar dile kolayken sevgili şim öyle geçip gidiyor işte. bu arada fazlaca işe kaptırdım kendimi vizeler falan filan işte....

oku... oku artık burada yazanları bir cevap ver sevgili. bir nasılsını eksik etme mesela. çayım hazır beklerim ben seni. olur ya belki gelirsin gözlerine bakamam, tenine dokunamam ama yazdıklarımı mutlaka oku sevgili. şunda mutabık olalım ben seni dosdoğru seviyorum. gecenin karanlığın günün aydınlığın da şafak vaktinde her şeyde seviyorum işte. annemin yanında bile seviyorum sevgili. çayımın tek şekerinde seviyorum mesela...

sev... sev artık birazcık olsun sev burada yazanları cümlelere saygın olsun onları cevapsız bırakma. yoksa boyunu bükük kalır hepsinin bir daha yazmazlar sana. zaten anlatamıyorlar seni sana, sen okumayınca hiç anlatamazlar...

gel... gel artık bu kalbe. ve hiç bırakma...

günler geçiyor sevgili, aşk geçiyor, yaşlanıyoruz... insan yaşlandıkça seni daha çok seviyor biliyor musun? nereden bileceksin ki. insan hiç kendini yaşlanırken sever mi? ancak nefret eder. gözümün altı şiş der, yüzüm buruştu der insan sevmez işte kendini yaşlanınca. ama ben içimdeki seni seviyorum neden öyle oluyor ki o? saçımda beyazlar çıkıyor bu yaşımda hem de. her çıkan beyazı gördüğümde elif elif diyorum içimden duyuyor musun? zaten yüzüne gözlerine bakıp sana bir kere bile seni seviyorum diyememiştim bari soluma bakarak söyleyeyim...

fazlaca konuştum kusura bakma, kendine dikkat et sevdiğim son kadın.

bu aralar
fazlaca
sensiz
bu
kalp

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder