3 Ocak 2013 Perşembe

sen benim sigaramsın...

uzun bir aradan sonra senli günleri tam anlamıyla yaşadığım günlerden biriydi.
soğuktu istanbul.
yaz soğu olur ya
onun gibiydi.
içimi ısıtmam lazım. üşümüştüm. istanbul bana inat öyle bi soğuktu ki. kediler, köpekler ısınacak yuva telaşı içindeydi.
ben ise hiçbir şeye aldırış etmeden dümdüz yürüyordum.
aklıma senin ilk sigara içisin geldi. anlatmıştın ya hani.
sana inat bende bir sigara içecektim kararlıydım.
hem içimi ısatacaktım hem de seninle aynı şeyi yapmış olacaktım.
yaktım.
ilk nefesimi çektim. ağzıma alıp hemen dışarı bıraktım içime çekmedim.
bir kaç kere böyle yaptım.
seninle ilk tanıştığımız günlere benzettim bunu. sadece konuşuyormuşsuz gibiyidik. içime almıyordum. almıyorduk.
sadece dudaktan çekip duruyorduk.
sonra birden içime çektim. öyle bir çektim ki sigaranın yarısına gelmiştim.
acemiydik.
kırılgandık.
dumanının dışarıya verirken. öksürdüm.
seni ne kadar içime çektiysem o kadar öksürdüm.
bu olayıda seninle tanışıp sevgili olmaya benzettim.
ne kadar çektiysem o kadar sen oldun içimde.
bi o kadar da vazgeçmesi dışarıya bırakması zor oldu.
yani benim ilk sigara içişimdeki dumanı ilk içime çekilişim sendin.
daha önce el değmemiş ciğerlere sen ilk kez nufüz ettin.
ilk kez sen oldun.
ilk kez sen kirlettin dumanınla, sevginle.
kendimi zehirliyorum ama biliyorum senle.
sen iyi gelmesen bile istiyorum işte.
seni içime çektikce sigaram bitiyor.
seni ne kadar içimde hissettikçe sigaram bitiyor.
senin gidişin,
senin bitişin gibi.
sonra bitirmemek için biraz yavaşlıyorum bi bakıyorum ki yavaş yavaş kül oluyorsun.
sonra var güçümle seni içime çekiyorum.
sigaranın sonunu bilirsin acı olur.
o misal
senin bitişinde acı oluyor.
ama değiyor bitişin acı olsada ağızda güzel bi tat bırakıyor.
canın bi sonrakini yakmak istiyor.
bir daha sen.
bir daha sen...
sonra hemen ardından bir sen daha yakıyorsun
yaktıkça zehirleniyorsun
mahvediyorsun kendini.
ama istiyorsun onsuz olmaz, onsuz yapamazsın sen bi o tiryakisisin.
onsuz yapamazsın sen onur yapamazsın.
her zor anında bi sigara yakarsın. içini acıtsada yaparsın.
sen bitiremediğim sigaramdın sevgili.
ilk içtiğim sigaradaki anım.
ilk içtiğim...
sen benim tek varlığımdın...
sen vazgeçilmezsin. her sigara yakışımda hatırlayacağım insansın.
ayrı olmamıza rağmen her sigara yakışım sensin artık.
senin için
senin için sevgili....

Kasım 2012
İstanbul
ben sigaraya başladım sevgili...

3 yorum:

  1. inanamıyorum... Sen ki sigaradan en tiksinen insan. Sigaraya basladın demek he ? hangisini iciyorsun onu da söyle bari.

    YanıtlaSil
  2. ara sıra içiyorum. yılbaşı akşamı 4 tane içtim. toplamda 10 15 tane vardır. markasını bilmiyorum ama ilk içtiğim 3 sigara parlamentti. onun başladım. başladım mı en iyisi olsun dedi arkadaş gitti bi paket aldı benim için. sağolsun. gerçi buna sağolsun mu demeli? küfür mü etmeli?

    senin yokluğunda her gün bi sigara içeceğim gibi bi beylik laf etmek istiyorum da şundan korkuyorum. ya geldiğinde o beni sevmezsen?
    Bak ne kadar eminim! geldiğinde. yada Allah söyletti kim bilir.

    Ya gelirsen beğenmezsen? sevmezsen? hiç gerek yok di mi? ben sen gelmediğin her gün için bir dal sigara parasını bir dilenciye vereyim. azadım olsun. sayende iyilik yapmış olayım. söylesene bu nasıl fikir?

    YanıtlaSil
  3. Sen ne söylenirse tersini yapan bir insan oldugun için içme yapma etme demiyorum cünkü inatla iceceksin. Ama çok sasırdım sen nefret ederdin adından dahi. kaldı ki ictigini söylüyorsun

    YanıtlaSil