22 Ağustos 2011 Pazartesi

Gelsen olmaz mı ?


Seni özledim. Özledim işte bilmiyorum. Annem özledi hatta buğlem bile özledi. Arada ismini söylemeye çalışıyor. O şuanda 3 yaşına girdi biliyor musun. Ve o var sen yoksun. Hani sen o olduğunda hep olacaktın ? 
Sana sordum ya hani beni seviyor musun ? İçinde bir gram sevgi var mı diye sordum ya gerçekten var mı ? 
Eğer varsa hiç düşünme neredeysen nasılsan gel olur mu ? Herşeyi halledebiliriz. Ondan kopabilirsen gel. Beni yanlız bırakma  hani kalıcı dalım derdin ya o kalıcı dalını bırakacak mısın ? Herşeyim dediğin adamı bırakıp gidecek misin ?


Sen bunu yapamazsınki bırakmazsın beni. Beni seni bırakmadım bak hala bekliyorum. En güzel elbiselerimi giydim seni bekliyorum hergün. Arada en sevmediğin yere gidiyorum belki gelirsin diye ama gelmiyorsun. Hadi be çalıkuşum yalnız bırakma beni... 


Bir gram sevgi varsa dön ne olur. Biraz seviyorsan dön. Bırakma yalnız beni...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder